Väčšina našich predajní je otvorená a zabezpečuje meranie zraku za prísnych hygienických opatrení. Pred návštevou odporúčame overiť si otváracie hodiny Vašej predajne TU.

Pozícia:

Customer Care Representative

Linka pomoci

Miesto práce
Bratislava

Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Termín nástupu
Dohodou

Mzdové podmienky (brutto)
800 EUR/mesiac – Finálna mzda závisí od skúseností kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Rád komunikuješ s novými ľuďmi? Máš výborné komunikačné schopnosti a zákaznícky prístup je u teba na prvom mieste? Staň sa zástupcom nášho zákazníckeho servisu!

Sme lídrom v oblasti očnej optiky na trhoch Slovenska a Českej republiky.
Pre našu spoločnosť hľadáme milého kandidáta so skúsenosťami z call centra alebo zo služieb zákazníkom.

Náplň práce:
• Spravovanie prichádzajúcich hovorov a otázky týkajúce sa služieb zákazníkom
• Odpovedanie na prichádzajúce otázky na našom online chate
• Aktívne volanie spojené so zistením spokojnosti s našimi službami (NPS)
• Pomáhanie českým a slovenským zákazníkom s ich požiadavkami
• Používanie odborných znalostí o produktoch na bezproblémové vyriešenie každého problému
• Identifikácia a hodnotenie potrieb zákazníkov na dosiahnutie spokojnosti
• Vytváranie Q&A

Zamestnanecké výhody, benefity

  • žiaden veľký open space
  • možnosti odborného vzdelávania
  • stabilné pracovné miesto v priateľskej atmosfére

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Kontaktovať však budeme len vybraných kandidátov.
Napriek tomu si vážime záujem pracovať v našej spoločnosti a budeme radi, keď nás budete sledovať na našej stránke https://fokusoptika.sk/o-nas/kariera/ alebo na facebooku https://sk-sk.facebook.com/Fokusocnaoptika/

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk – (C2)

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Požadovaná prax v oblasti služieb zákazníkom 2 roky
  • Komunikačné schopnosti na výbornej úrovni
  • Ochota
  • Spoľahlivosť
  • Príjemné vystupovanie
  • Chuť učiť sa

Máte o pozíciu záujem? Napíšte nám!