Aj počas týchto dní si u nás môžete vybaviť svoje nákupy. Nosíme rúška a dodržiavame aktuálne opatrenia. Aktuálne otváracie hodiny nájdete TU.

Pozícia:

Office špecialistka

Do našich radov hľadáme príjemnú a šikovnú kolegyňu, pre ktorú žiadna pracovná výzva nie je prekážkou.

Za čo bude office špecialistka zodpovedná?

  • Vedenie kompletnej administratívnej agendy, administratívna podpora manažmentu a spolupráca s oddeleniami spoločnosti
  • Príprava podkladov pre vedenie spoločnosti
  • Komunikácia so zahraničnými partnermi
  • Bežné administratívne činnosti (kopírovanie, skenovanie, zabezpečovanie podpisov, zakladanie dokumentov, vybavovanie emailov a telefonátov, komunikácia s dodávateľmi, plánovanie stretnutí, pracovných ciest, obedov, …)
  • Organizačné zabezpečenie administratívy kancelárie
  • Zabezpečenie chodu kancelárie
  • Zabezpečenie stretnutí a starostlivosť počas stretnutí
  • Evidencia dokumentov – zmlúv a ich archivácia
  • Spracovanie vystavených/došlých faktúr (urgencia pohľadávok)
  • Interná komunikácia
  • Zodpovednosť za drobné výdaje a spracovanie podkladov pre finančné oddelenie
  • Zodpovednosť za aktualizáciu webu
  • Manažovanie firemných aktivít

Zamestnanecké výhody, benefity

Na čo sa môžete u nás tešiť?
– Stabilnú prácu v oblasti očnej optiky v príjemnom prostredí dlhoročnej spoločnosti
– Motivujúci bonusový systém, ktorý ocení vašu prácu
– Vysoké zamestnanecké zľavy na všetky okuliare
– Odmeny za doporučenie kolegov
– Odmeny za pracovné výročia
– FOKUS akadémia – odborné školenia a osobný rozvoj
– Každého nováčika zaškolíme garantom vzdelávania, ktorý nováčika povedie prvé 3 mesiace.
– Ak sa rozhodnete rozšíriť svoje vedomosti, radi vám poskytneme štúdium očného optika, ktoré vám celé zaplatíme.
– Skvelý tím kolegov a spoločnosť, ktorá sa o svojich zamestnancov naozaj zaujíma a stará sa o nich

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Stabilná práca v oblasti očnej optiky v príjemnom prostredí dlhoročnej spoločnosti
  • Priateľský tím kolegov s profesionálnym prístupom
  • Možnosti odborného vzdelávania a rozvoja prostredníctvom školení našimi profesionálmi v oblasti optiky
  • Vysoká miera zodpovednosti a sebarealizácie v danom odbore
  • Možnosť podieľať sa na raste spoločnosti
  • Vysoké zamestnanecké zľavy na všetky okuliare

Požiadavky na kandidáta:

  • Znalosť anglického jazyka plynule slovom aj písmom
  • Zručnosť s používaním kancelárskych aplikácií (MS Office)
  • Organizačné zručnosti a schopnosť efektívne riadiť čas
  • Vynikajúce komunikačné schopnosti
  • Schopnosť pracovať v tíme a zvládať stresové situácie
  • Zmysel pre zodpovednosť a spoľahlivosť
  • Samostatnosť
  • Analytické a logické myslenie
  • Ústretovosť

Pre viac informácií

Máte o pozíciu záujem? Napíšte nám!