FOKUS, najväčšia sieť očných optík na Slovensku a v Českej republike, získava status exkluzívneho predajcu dioptrických šošoviek ikonickej japonskej značky Nikon.
„Značka Nikon a jej špičková technológia v oblasti očnej optiky je vďaka nám dostupná širokej škále zákazníkov, ktorá rieši potrebu lepšie vidieť. O spojení s touto ikonickou japonskou značkou sme sa veľmi usilovali a množstvo jednaní sme úspešne dotiahli do exkluzívneho partnerstva,“
hovorí Ján Jacina, CEO spoločnosti FOKUS.
„FOKUS s nami zdieľa rovnaký záväzok k ľuďom, ktorí nosia okuliare – uspokojiť čo najlepšie ich potrebu lepšie vidieť. Okuliarové šošovky Nikon v sebe nesú jedinečné know-how precíznej optiky, ktorá zaručuje perfektné videnie pre každého. Veríme, že kombináciou kvalitných šošoviek Nikon s vysokou profesionalitou očných špecialistov vo FOKUS, môžeme zmeniť a zlepšiť pocit z nosenia okuliarov slovenských aj českých zákazníkov,“
pridává Stéphanie Vian, zastupujúca Nikon Europe.
Spoločnosť FOKUS považuje spojenie so značkou Nikon za jeden z najväčších úspechov, ktoré rok 2020 priniesol. FOKUS presvedčil Nikon ako obchodnými výsledkami, tak i kvalitou spracovania, ktorá je pre precízne produkty tejto značky kľúčová. Od novembra tohoto roku si na Slovensku aj v Česku zákazníci môžu kúpiť okuliarové sklá Nikon exkluzívne v optikách FOKUS.
„Väčšina zákazníkov je schopná vymenovať celú škálu značiek okuliarových rámov, ale málokto by si bol schopný vybaviť značky dioptrických šošoviek,“ hovorí Žaneta Getsbergerová, produktová riaditeľka spoločnosti FOKUS a dodáva: „Pritom kvalita šošoviek je pre okuliare nosným faktorom. Na svet sa predsa pozeráme práve cez dioptrické šošovky a nie cez rámy.“
Už od mája preto začala spolupráca oboch značiek na marketingových kampaniach predstavujúcich výhody značkových produktov Nikon slovenským a českým zákazníkom. Kampaň „Je škoda niektoré veci nevidieť“ zároveň zákazníkov upozorňuje na to, že zrak je jedným z vôbec najdôležitejších ľudských zmyslov, bez ktorého sa zaobídeme len ťažko. A je potrebné sa o neho aj náležite starať.
Sila značky Nikon
Značka Nikon demonštruje svoju vysokú odbornosť už od svojho založenia pred viac než 100 rokmi. Neustále vyvíja nové zásadné technológie, vďaka ktorým sa snaží mať v oblasti optického priemyslu náskok pred svojou konkurenciou.
FOKUS ponúka vo svojich optikách široké portfólio dioptrických šošoviek Nikon – progresívne, multifokálne aj jednoohniskové, ktoré je možné doplniť povrchovou úpravou, zákazník tak získa v jednej šošovke ako korekciu zraku, tak napríklad aj ochranu očí před škodlivým UV žiarením alebo pred oslnením. Jednotlivé produktové rady a ďalšie povrchové úpravy sú predstavované na webových stránkach
www.fokusoptika.sk/nikon.
Kompletnú tlačovú správu vo formáte PDF nájdete TU